Isporuka za Novi Sad isti dan!
Opšti uslovi
Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon)privredno društvo Dečiji Svet svoje potrošače, koji robu kupuju putem internet sajta www.decijisvetigracke.rs, obaveštava:
– da se osnovna obeležja proizvoda mogu pronaći na sajtu www.decijisvetigracke.rs
– maloprodajni objekat sa nazivom “Dečiji Svet Igračke” sa adresom Bulevar oslobođenja 46-a, Novi Sad, sastavni deo privrednog društva “Dečiji Svet” sa registrovanim sedištem u Novom Sadu, Bulevar oslobođenja 46-a, sa matičnim brojem: 10000000, broj telefona: 021 6337 461, broj mobilnog telefona: 065 3 555 575, mejl adresa: deciji.svet.02@gmail.com
– da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice www.decijisvetigracke.rs smatra prodajom na daljinu
– da roba koja se prodaje putem internet sajta www.decijisvetigracke.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji
– da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal
– da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om
– da je usluga isporuke robe besplatna za porudzbine koje su veće od 4000 dinara. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 4000 dinara, cena isporuke zavisi od težine paketa.
– da kupljene proizvode isporučujemo putem kurirske službe BEX, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE.
– da potrošač proizvode koje kupuje putem internet prodavnice www.decijisvetigracke.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke i uplatom na račun
– da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI poslao porudžbinu prodavcu i da je u trenutku prijema potvrde porudžbine preuzeo obavezu plaćanja naručene robe
– da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom
– da je sajt www.decijisvetigracke.rs dužan da isporuči proizvode saobrazne ugovoru. Ako isporučeni proizvodi nisu saobrazni ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi www.decijisvetigracke.rs
– da u slučaju prijema proizvoda potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi proizvod, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti isti u roku od 14 dana na način kako je to definisanona strani ZAMENA ROBE
– da u slučaju prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetni proizvod, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE
– da za proizvode koji su poručeni putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći nastrani REKLAMACIJE
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Osnovni podaci o firmi
Maloprodajni objekat sa nazivom “Dečiji Svet Igračke” sa adresom Bulevar oslobođenja 46-a, Novi Sad, sastavni deo privrednog društva “Dečiji Svet” sa registrovanim sedištem u Novom Sadu, Bulevar oslobođenja 46-a, sa matičnim brojem: 64072234, PIB: 109291056, Šifra delatnosti: 4778, broj telefona: 021 6337 461, broj mobilnog telefona: 065 3 555 575, mejl adresa: deciji.svet.02@gmail.com, web adresa: https://decijisvetigracke.rs/
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Kontakt podaci – korisnički servis
Broj telefona: 021 6337 461, broj mobilnog telefona: 065 3 555 575, mejl adresa: deciji.svet.02@gmail.com, web adresa: https://decijisvetigracke.rs/
Dostava robe
Rok isporuke
U zavisnosti od raspoložive količine poručenih proizvoda, očekivani rok isporuke je od 24h do 72h (vikend ne ulazi u satnicu isporuke). Porudžbine formirane radnim danom do 12h biće obrađene istog dana (bićete obavešteni o datumu isporuke putem mail-a ili telefona). Porudžbine formirane posle 12h biće obrađene sledećeg radnog dana. Ukoliko porudžbinu formirate u petak posle 12h, subotu ili nedelju, porudžbina će biti obrađena u ponedeljak. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Specijalna pogodnost je besplatna dostava na kućnu adresu za porudžbine vrednosti preko 4.000 dinara.
Preuzimanje pošiljke
Naručene proizvode Vam šaljemo kurirskom službom BEX koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h, (subota i nedelja su neradni dani).
Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj +381 65 3 555 575 ili putem email-a deciji.svet.02@gmail.com. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Cena isporuke
Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 4000 dinara ili veći je besplatna. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 4000 dinara, cena isporuke zavisi od težine paketa.
Napomena:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.
Politika reklamacija
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj 065 3 555 575, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail deciji.svet.02@gmail.com sa opisom uočenog oštećenja ili manjka delova.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Plaćanje na račun
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba neodgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas,najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 065 3 555 575, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail deciji.svet.02@gmail.com i opišete kakav problem imate.
Na Vašu prijavu problema poslaćemo kurirsku službu BEX koja će u roku od 24 do 72h od prijave problema preuzeti na Vašoj kućnoj adresi reklamirani proizvod zajedno sa uredno popunjenim reklamacionim listom sa linka na kraju ovog teksta i kopijom računa-otrpemnice koji ste dobili uz porudžbinu.
Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 17h, subotom od 9 do 14h. Ako istek roka za preuzimanje reklamiranog proizvoda pada u subotu, nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.
U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Reklamacije zbog nesaobraznosti robe
Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe“.
Postprodajne usluge i garancije
Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge i izdaje garancija, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvodom.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime Dečiji Svet Igračke obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni [ime prodajnog mesta] (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Dečiji Svet je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Izjava o PDV-u
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova